خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/05 - 14:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
قاسم هاشم در گفت‌وگو با خانه ملت:

فلسطینیان انتقام روز نکبت را خواهند گرفت

نماینده پارلمان لبنان با بیان اینکه به زودی کشور فلسطین به پایتختی قدس تشکیل می‌شود، گفت: حرکت بزرگی برای نابودی کامل اسرائیل در فاز جدیدی در فلسطین آغاز شده است.

قاسم هاشم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  پیروزی اخیر در فلسطین را آغازی بر تغییر معادلات گذشته اسرائیل در منطقه دانست و گفت: این پیروزی معادلات جدیدی را رقم زده است که مشابه آن پیش از این در لبنان رخ داد و توانست جبهه مقاومت لبنان را در برابر ارتش اسرائیل به پیروزی برساند.



نماینده پارلمان لبنان در ادامه پیروزی اخیر را مقدمه ای بر پایان رژیم صهیونیستی توصیف کرد و افزود: مقدمات این پیروزی و حرکت بزرگ از همان «روز نکبت» که شاهد آوارگی فلسطینیان توسط رژیم غاصب بودیم، آغاز شده و در نهایت انتقام سختی از اسرائیل خواهند گرفت.



وی در ادامه با اشاره به به پا خاستن ملت فلسطین علیه اسرائیل عنوان کرد: به زودی دولت فلسطین به پایتختی قدس تشکیل می شود و امروز به همه عالم می گوییم، اقدامات برای نابودی این عنصر بی وجود صهیونیستی را در فاز جدیدی در فلسطین آغاز کرده ایم چنانچه سال ها پیش در لبنان این اتفاق را رقم زدیم.



قاسم هاشم ادامه داد: این پیروزی از آن جهت حائز اهمیت است که گروه های فلسطینی بدون در نظر گرفتن منافع حزبی و صرفا با وحدت مقابل دشمن ایستادند و به پیروزی رسیدند.



نماینده پارلمان لبنان در ادامه درباره برخی کشورهای عربی که به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رفتند، ابراز داشت: متأسفانه برخی کشورهای عربی بدون در نظر گرفتن جایگاه خود و صرفا به خاطر برخی فشارها و ترس ها از کشورهای خاص، تصمیم گرفتند با رژیم صهیونیستی روابط عادی برقرار کنند؛ با این حال هرگاه از زیاده خواهی های خود دست برداشتند می توانند به مسیر بازگشته و با دست دادن به کشورهای دوست و مسلمان به آغوش جهان اسلام بازگردند./



گفتگو از: فائزه ظهیری



پایان پیام

  • کد خبر : 320110
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار